Jídelníčky 1. 9. 2018 | PhDr. Karolína Hlavatá, PhD.PhDr. Karolína Hlavatá, PhD.

Jídelníček pro ženy se sedavým zaměstnáním na 8000 kJ

Mnohé ženy si stěžují na nechtěný vzestup hmotnosti, když vlastně skoro nic nejí. Právě zde však bývá „zakopaný pes“. Nepravidelný jídelní režim, vynechávání obědů nebo jen lehký salát, žádná odpolední svačina a večerní chutě bývají důvodem, proč ručička váhy stoupá vzhůru. Z hladu člověk sní i to, co by jinak nechal bez povšimnutí a něco dobrého večer, když už je konečně klid pohladí nervy nejedné ženy. Na druhou stranu se ale dostavují výčitky a celková nespokojenost s vlastním tělem. Stanovte si tedy jistá osobní pravidla, z nich hlavním pravidlem bude, že se nebudete odbývat. Péče o rodinu je sice nesmírně důležitá, ale péče o sebe samu je důležitá úplně stejně. Pro srovnání – v letadle si také jako první nasazuje kyslíkovou masku matka, teprve pak ji dává dětem. A úplně stejné to je v reálném životě – aby rodina hladce fungovala, musíte být zaopatřená vy.

Chci číst celý článek
Pro přečtení celého článku musíte být přihlášení:
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Nejste ještě registrovanými uživateli? Napravte to, zvládnete to za pár sekund.



Mohlo by vás také zajímat:

Tento zdravotně výchovný materiál vznikl za finanční podpory dotačního programu MZ „Národní program zdraví – projekty podpory zdraví“ pro rok 2018, číslo projektu 10975, projekt Aktivně a zdravě.