Jídelníčky 1.9.2018 | PhDr. Karolína Hlavatá, PhD.PhDr. Karolína Hlavatá, PhD.

Jídelníček pro redukci hmotnosti na 6500 kJ

Zdravě hubnout rozhodně neznamená žádné příkoří, naopak pro mnoho lidí to je až nevídaná pestrost a množství jídla. Jen si to představte – budete dobře jíst, pochutnáte si a ještě zhubnete. Možná vám to zní jako scifi, ale opravdu to funguje. Samozřejmě pro to budete muset něco udělat, především se zaměřit na výběr vhodných potravin, připravovat si jídlo dopředu a věnovat pozornost vaření. Jinak v tom žádná velká věda není, ve své podstatě se jedná o pestrý jídelníček sestavený podle všeobecně známých zásad racionální stravy. V jídelníčku většinou stačí udělat pár změn a výsledky se objeví. Změny mají být nenásilné, zaváděné postupně.

Chci číst celý článek
Pro přečtení celého článku musíte být přihlášení:
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Nejste ještě registrovanými uživateli? Napravte to, zvládnete to za pár sekund.



Mohlo by vás také zajímat:

Tento zdravotně výchovný materiál vznikl za finanční podpory dotačního programu MZ „Národní program zdraví – projekty podpory zdraví“ pro rok 2018, číslo projektu 10975, projekt Aktivně a zdravě.