Jídelníčky 1.9.2018 | PhDr. Karolína Hlavatá, PhD.PhDr. Karolína Hlavatá, PhD.

Jídelníček pro osoby s fyzicky náročným zaměstnáním na 14 000 kJ

Fyzicky náročné zaměstnání vyžaduje odpovídají energetický příjem. Důležité je rozložit denní příjem energie do více porcí, ideálně na 5denních jídel. V případě, že pracujete na směny, je třeba jíst i v noci. Navečeřte se před odchodem z práce (například v 19:00) a s sebou si vezměte 2 svačiny (jednu snězte ve 22:00, druhou v 01:00) a snídani (snídani snězte kolem 4-5 hodiny ráno). Pak by měl následovat spánek a po probuzení navážete obědem, odpolední svačinou atd. Jednoduše řečeno, když bdíte, tak jíte a jinak se režim co nejvíce podobá běžnému dni. Jídlo si noste do práce s sebou. V případě, že nemáte k dispozici chladničku, využijte chladící tašky nebo termosky. Termoska uchová nejen teplo, ale hodí se i pro uchování jogurtových nebo jiných zakysaných mléčných výrobků.

Chci číst celý článek
Pro přečtení celého článku musíte být přihlášení:
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Nejste ještě registrovanými uživateli? Napravte to, zvládnete to za pár sekund.



Mohlo by vás také zajímat:

Tento zdravotně výchovný materiál vznikl za finanční podpory dotačního programu MZ „Národní program zdraví – projekty podpory zdraví“ pro rok 2018, číslo projektu 10975, projekt Aktivně a zdravě.