Moc sedíme, málo se hýbeme. S poklesem fyzické aktivity čím dál více stonáme. Sedavý způsob života může nejenom za obezitu, cukrovku a nemoci srdce, daleko častěji je viníkem bolavých zad.

Věděli jste, že:

  • Sed není po lidské tělo přirozená poloha. A proto je velmi důležité naučit se správně sedět. Sedíte-li špatně, únava a bolest nastupují velmi rychle.
  • Bolesti zad jsou v rozvinuté společnosti 2.–3. nejčastější příčinou pracovní neschopnosti.
  • Při sedavém zaměstnání není důležitý jen pravidelný sport, ale také běžná aktivita – chůze do práce, do schodů, na nákup apod.

Dozvíte se:

  • Jak se najíst a nepřibrat, když polovinu dne prosedíte.
  • Co jíst, aby byl mozek výkonný.
  • Jak začlenit pohyb do běžného života.
  • Jak uspořádat pracoviště, aby záda nebolela (správná ergonomie pracovního prostředí).
  • Jak na ztuhlou šíji a bolestivá záda.
  • Jak se rozhýbat v práci i doma na podložce.

Ukážeme a vyzkoušíme kompenzační cviky na protažení, které můžete provádět přímo v kanceláři. Prozradíme, na co se zaměřit v jídelníčku, chcete-li být zdraví, hubnout a nepřibírat. Z workshopu si odnesete spoustu praktických tipů a instrukce, jak cviky provádět sami doma. Vezměte si s sebou podložku na cvičení a pohodlné oblečení.

 

Odborné vedení zajistí zkušené lektorky:

 

PhDr. Karolína Hlavatá, PhD. 

specialistka na výživu, odborná garantka iniciativy Vím, co jím a piju, dlouhodobě pomáhá lidem se změnou životního stylu

Mgr. Martina Karasová

fyzioterapeutka, radí lidem s úpravou pracovního prostředí či        s nápravou nevhodných pohybových stereotypů

 

Workshop se uskuteční, pokud se přihlásí alespoň 20 zájemců.

Tak neseďte doma a přijďte.

Těšíme se na Vás!